HongNor oznámil nový model z kategórie 1/8 Buggy Nitro s názvom X2. Hlavným zámerom bolo vyrobiť podvozok s nízkou hmotnosťou bez toho aby sa znížila životnosť. X2 je odolnejšia ako iné podvozky na trhu.Podvozok je úzky s motorom posunutým viac do stredu pre lepšie ťažisko. Predné a zadné motýle tlmičov sú vyrobené zo 4mm karbónu,ktorý je ľahký a super pevný. K podvozku sú dodávané pneumatiky s označením BT-118 s ultraľahkými diskami, ktoré sa stali celkom populárne vo svete. Súčasťou je aj spojka, ktora sa vyznačuje dlhou životnosťou. Podvozok je vybavený 16 mm veľkými tlmičmi.
Technické údaje:
Dĺžka: 490 mm
Šírka: 308 mm
Rázvor: 323 mm ~ 328 mm
Predné Toe-In: Nastaviteľná
Zadné Toe-In: 1 ~ 3 stupne Výmenné
Ozubenie stredného diferenciálu: 44T
Ozubenie spojky: 17T
Hmotnosť: 3350 g a nižšie (Zahrnuté elektronika a motor)
Hobao Hyper 9
Tuesday, 16 December 2008
Dlho očakávaný nástupca podvozku Hobao Hyper 8,5 je na svete. Dizajnéri z Hobao použili najinovatívnejší dizajn tejto doby, v snahe vytvoriť ešte kvalitnejší a výkonnejší podvozok.
Svetový a Európsky Finalista a BRCA šampión Jon Hazelwood povedal: „Hneď od chvíle, keď som dostal do rúk nový podvozok Hobao Hyper 9, bol som na trati citeľné rýchlejší, dokonca aj bez vykonaných akýchkoľvek zmien set-Up!“
Hyper 9 má úplne nový dizajn, pretože bolo na podvozku aplikovaných veľa nových a inovatívnych nápadov. Hlavným cieľom dizajnérov bolo znížiť celkovú hmotnosť podvozku. Zníženie hmotnosti sa rovná rýchlejšej akcelerácii a rýchlosti v zatáčkach. V celom podvozku boli použité menšie 8x14mm ložiská s výnimkou pre zadné koleso kde bolo použité ložisko s veľkosťou 8x16mm. Ďalšou dôležitou zmenou bolo vylepšenie rovnováhy, zníženie ťažiska podvozku.
Črty HoBao Hyper 9
Nová predná a zadná sústava bŕzd
Ľahké zadné krídlo pre lepšie rozloženie hmotnosti
Motor uložený v uhle 25° pre lepšie rozloženie hmotnosti na podvozku
Znížená hmotnosť, svetlá výška podvozku, zmenšená šírka pre lepšie skákanie a stabilitu v zatáčkach
Kyosho Inferno GT2
Wednesday, 23 July 2008
Nové Inferno GT2 je najnovší on-road v populárnej sérii veľkej mierky 1/8 nitro. Tento on-road viac menej nadväzuje na populárne prvky z pôvodného GT, avšak pridáva niekoľko nových vlastnosti, ktoré zvyšujú kvalitu, trvanlivosť a rýchlosť modelu.
Nové vlastnosti GT2:
Dlhý rázvor kolies podvozku
Vysokovýkonný motor GXR28SG
Nové vysokorýchlostné serva
Nová hlava motoru - ľahšia a zabezpečuje lepšie chladenie
150cc palivová nádrž
Vylepšené vysokorýchlostné prevody v prevodovke
Nová spojka s ložiskami
Dvojité kotúčové brzdy
Predná náprava zosilnená
Silnejšie pružiny tlmiča a tvrdšie tlmenie
Novo navrhnutý držiak na pull-startér
Výkonný 4.6cc big block motor
GT2 je poháňaná vysokovýkonným motorom s 4.6cc big block motorom(GXR28SG). Tento nový motor bol upravovaný na zvýšenie výkonu a kvality. Na motor bola namontovaná nová chladiaca hlava, ktorá udržuje nízku teplotu a vysoký výkon.
Dvojrýchlostná prevodovka s vysokorýchlostnými prevodmi
Rýchlosť bola vždy synonymom pre Inferno GT, avšak automatická dvojrýchlostná prevodovka a nové prevody v GT2 dokážu dosiahnuť rýchlosť modelu na úplné novú úroveň. Tieto zmeny sa nielen prejavujú v maximálnej rýchlosti ale aj znižujú opotrebovanosť motora. Pre Inferno GT2 nie je žiaden problém dosiahnuť rýchlosť okolo 90 km/h, no s miernymi úpravami môžete sa priblížiť ku 120 km/h.
Dlhý rázvor podvozku
Jeden z kľúčových prvkov novej GT2 je dlhý rázvor kolies podvozku. Dlhším rázvorom kolies nová GT2 získava lepšiu stabilitu vo vysokých rýchlostiach.
150cc palivová nádrž
Nová GT2 je vybavená veľkou 150cc palivovou nádržou s ktorou môžete jazdiť až 15 minúť. Nádrž má rýchlo odopínateľný uzáver, takže palivo môžete doplniť aj za chodu motoru.
Inferno GT2 sa dodáva takmer zostavený, takže je prakticky pripravený k jazde.Karoséria k modelu sa dodáva namaľovaná a nálepky sú nalepené presne tak ako to vidíte na obrázkoch. Jedine čo potrebujete k jazde je 12 tužkových batérii a palivo 25% nitro.